bana 21. haftada detaylı ultrasona girdiğimde söylendi doktor kendi doktoruma yönlendirdi doktorum bu haftalarda söylemiyorum bile korkma kısmi kapatıyor yukarı çıkar dedi ancak ben korktum 2 gün ağladım internette yazılan şeyleri görünce sinirim bozuldu şuan 23e gireceğiz artık kabullendim öğretmen olduğum için 6 saat boyunca oturuyorum uzanma şansım yok ağrı yapıyor gün içinde yorulunca ağrım oluyor ve rahmimde baskı oluyor zamanla yukarı çıkar dedi doktorum 30a kadar kontrol edecekmiş 30dan sonra kolay kolay çıkmazmış çıkmazsa sezeryan olacakmış benimde hiç kanamam olmadı ama ilerleyen zamanlarda bebek büyüyüp baskıyı arttırdıkça belki olabilir plesanta yukarı çıkmadığı takdirde erken doğum riski varmış ama kesin bir şey değil korkmayın ben gün içinde uzanıp dinlenemiyorum ama sizin şansınız varsa uzanın dinlenin iş yapmayın merdiven inip çıkmayın ilişki ve mastürbasyon yasak uzanırken ayağınızın altına bir şey koyup yükseltin bol su için inşallah yukarıya çıkar