Esra-kk Ztkn2 seni üzmek istemem cnm ama bnde tüp bebek yaptırdım arkadaşımla aybi gün 5 gün çıktı onunki gebelik testinde bnm çıkmadı ve negatif oldu
Ztkn2 galiba umutsuzluğa kapılacağım, gören var mı ben göremedim silik bile yok 🥹 olmadı mı yine transfer hariç 5. günümüz yapanlarki hep çıkmış ama benimki neden çıkmadı
Oznurozkatarr Ama o yapanlar erken gebelik testiyle yapıyor senin yaptığın zaten normal şartlarda 15 günden öncesinde göstermiyor 5 günlük embriyo+10 gün bekleme süremiz sonrasında çizgiyi görebilirsin bence
Ysg Ztkn2 bende aşılama ve çatlatma denemiştim ilk tüp bebegimde 5. Gün negatif çıktı erken gebelik testinde 11. Gün silik çizgi ile öğrendim bence bekleyin inşallah pozitifle sonuçlanır rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🩷
Ztkn2 Oznurozkatarr bende çok korkuyorum allah korktuğumuza uğratmasın belirtilerim olmasına rağmen ..
Sibelingo Ztkn2 evett 9 cu günde kanda 75 le öğrendim böyle stres yapma kendine doktorlar hep diyor stresten uzak durun diye
Oznurozkatarr Ztkn2 bir hastalığın bir problem varmıydı peki yoksa sende benim gibi hiçbir problemi olmayan sağlıkçı ama gebelik gerçekleşmeyenden misin