Simge0205 doğum çok farklı bir şey ya hiç kafana takma kesinlikle sana verebileceğim tavsiye doktoru da bana verdiği için söylüyorum eğer her şey yolundaysa sancın evde güzelce çek 5 dakikada 1 inene kadar hastaneye gitme açılma iyice bir olsun ben de pek bir şey yapmıyordum sadece akşamları eşim yürüşe çıkartıyordu yarım saat falan bir de evde çok fazla Ördek yürüyüşü yaptım ama şu ikinci de yapamıyorum mesela çok üşengeçim😩😩
Bir de genelde kesilmeyenler çoklu doğum yapanlar da oluyor çoğunlukla . Kesiden gerçekten korkma bak gör anlamıcaksın bile