Hanımlar daha önce de benzer başlık açtım hamileliğin son ayındayım öncesinde okb vardı ama bu aralar aşırı zorlanmaya başladım kendi başıma iş yapamıyorum mesela banto dolabının sadece yüzeyini silcem diyelim silsem de içim almıyor olmadı diyor beynin sonra o bezi lavaboda sıktım diye orası battı hissi elimi yıkarken lavaboya değsiysem hissi vs geliyor aşırı yoruldum böyle olup düzelen var mı lütfen yardım edin