Miinniik tahamommy hayirli olsun bana da devlet 15+3 kız dedi 16+6 yüzde yüz erkek 🤣resmen yıkılmıştım ama alıştım sağlıklı gelsin yavrunuz💕
tahamommy Miinniik evladın kızı erkeği olmaz tabi ki ama sonunda yıkıklığımı anlayacak biri bulduğuma sevindim doğrusu 🤣🥰 bizde alışacağız inşallah en güzeli sağlıklı olması 💓 teşekkür ediyorum