Kızlar dün sezeryan doğum ile ikinci çocuğumu dünyaya getirdim ama daha kucağıma almak nasip olmadı ciğerlerine su kaçtı diye yoğub bakıma almışlar doğumdan hemen sonra bugün de gittim kanında iltihap ve enfeksiyon var dediler daha önce başına gelen var mı ne kadar yattılar neler yaptılar aklım hep onda