Bende 6+4 de üfleme gibi var dedi doktor duyamadık ama küçük zaten normal dedi 2 hafta sonra gel dedi bende korkuyla bekliyorum ne zor işlermiş tüp bebekliyim internette gümbür gümbür kalp atışlarını duyunca o hevesle gitmiştim bizede Rabbim o sekilde duyup sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip eder inşAllah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻