Doktorum yavaş yavaş biraktir dedi erken doğum riski olmasın dedi ama bebeğim memeyle yaşıyor resmen 26 haftalığım biraktirmadim ama her kafadan bir ses çıkıyor yok gelişemez yok zehirlenir bilmem ne bu zamana kadar hiçbirini umursamadım ama bugün sağlık ocağı doktoru bırakman gerekir karnındaki gelişemez çok zayıf kalır dedi benim annem o yüzden düşük yaptı dedi bir korktum açıkçası kafam çok karıştı 14üne başka bir doktordan randevu aldım tekrar soracam bakalım ne diyecek