Gmoli merhaba aynı şekilde çok kötü öksürüyorum, kasıklarım çok ağrıyor, geçen gün detaylı ultrasona gittim doktor bebeğe zararı yok ama rahim ağzında açılma, kısalma oluşturabilir dedi kontrol etti çok şükür bir şey olmamış benim o kadar öksürmeye bir şey olmadıysa kolay kolay olmaz inşallah ama yine de siz de kontrol ettirin mutlaka