Acelya11 Emziği nasıl verdiğinize bağlı olabilir. Az önce bir posta daha yazdım bunu. Emzirme danışmanım minimum 7 haftadan sonra verilmesini tavsiye ediyordu. Ben sadece uykuya geçerken verip uyur uyumaz alıyordum. 7 aylıkken uyumak istememesiyle beraber emziği de tükürdü ve bir daha almadı. Meme bağımlısıydı kızım, sadece anne sütüyle beslendi. Biberon hiçbir zaman yoktu hayatımızda. Biberonla anne sütü dahi verseniz emmeyi bırakabilir, bırakmayabilir.