Sevvalkanatt0 Kızlar kızım 6 aylık destekli oturtmaya başlıycam. Günde kaçar dakika oturtmamız gerekiyor. İlk zamanlar uzun süre oturtulmuyor sanırım. Doktora sormamıza gerek varmı birde ben 6 aylık oldu diye başlıyım dedim
burcuo Sevvalkanatt0 Bize 6 ayını doldurunca oturtabilirsin demişlerdi. Yorulmasın diye kısa aralıklarla oturtmaya başlayabilirsiniz. Sonraları destek amaçlı minderler var ben epey kullandım.
TheMuhtesem Sevvalkanatt0 4.aydan itibaren destekli oturttum, 6.ayda desteksiz oturuyordu oğlum. 5-6aylarda ek gıda tadım olur, biraz geç başlıyorsunuz gibi destekli oturtmak için. Doktorunuza danışın, destekli oturamayan bebeklerde ek gıda ertelenebiliyor.
Damlaozzz Sevvalkanatt0 4. ayda çok kısa kısa başladım ben 8. aydayız desteksiz oturuyor şu an doktorumuz ek gıdada mama sandalyesine oturması için erken başlatmıştı sizde ilk başlarda kısa kısa oturtun zaten oturmanın keyfine varınca kendi isticek etrafına yastık minder destekleyebilirsiniz 😊
burcuo Sevvalkanatt0 Evet kesinlikle, erken başlamamak da iyi olmuş ama omurga gelişimi için daha erken iyi değil. Bu saatten sonra başlayabilirsiniz
Sevvalkanatt0 TheMuhtesem Kaçar dakika oturtmam gerekiyor uzun süreli otursa oyuncaklarla oynar diyordum oturup bişey olurmu acaba
TheMuhtesem Sevvalkanatt0 bebekten bebeğe değişebilir. Bebeğiniz sıkılırsa ya da rahatsız olursa belli eder zaten direk uzun uzun oturtmayın, alışması için zaman tanıyın. En iyi yönlendirmeyi doktorunuz yapar