Emine-tuncfu Mommce ama. Parası da onları. Olsun anam boşver para icfin çocuk yapılmaz benim zaten 4 yeter 🤣
Mommce Emine-tuncfu ayy kız zaten ne yetecek 1 de olsa 5 de olsa hiç biseye yetmez😂😂 maşallah sana Allah onlara uzun ömür versin. 2 de bende olacak inşallah banada 2 yeter vallahi 😂😂
Cacaege Aslaninannesi_ bence görevli de bilmiyor yattıktan sonra hepsi gerçekten netleşecek öyle olsa 2025 yılında doğan her çocuk için diğer çocuk sayısına bakılmaksızın tek seferlik 5000 denirdi 2025 sonrası doğan 2 3 çocuk içinde diğer maddeler sunulurdu.
Ceyda_Aras Cacaege hanımlar oğlum 2021 doğumlu haziranda bebeğimi alıcam okuduklarımdan hiç bir şey anlamadım ben her ay yardım alırım diye düşündüm 2. Olduğu için
Mommce Ceyda_Aras herkes öyle düşünüyor canım ama hiç bir yerde net bilgi yok açıklamalar var sadece ama bence tek seferlik 5000 TL alacağız hepimiz 2025 doğumlu çocuk için
Cacaege Ceyda_Aras açıklanan şeylere göre aylık 1500 alacağız yaşayan 2. Çocuk olduğu için çok bilgi kirliliği var benim bu ayın sonunda doğacak o zamana netleşmiş olur
2baby1cat Mommce ya ben okuduğum kadarıyla böyle anlamadım ama bakalım nasıl olcak ödemeler yapılmaya başladığı zaman tam anlaşılır.
Mommce Anneeadayi bende bilmiyorum canım e devlete doğum yardımı yaz asamalari tamamla orda IBAN isteyeceklerdir. Ben ilk oğlumda aile ve sosyal hizmetlerden başvuru yapmıştım ibanimı vermiştim. Kendi IBANın olacak ama
Goktug16 Tuntun44 bende onu anlamadım işte kaç tl alcaz oğlum 2021 doğumlu buda 2025 te olacak 5 bin.mi alacaz tek seferlik ayda 1500 mü
Mavi666 Mommce https://www.ntv.com.tr/amp/galeri/turkiye/basvurular-basladi-dogum-yardimi-basvuru-ekrani-2025-cocuk-parasi-ne-kadar-sartlar-neler,LorIqy0jik2pZ8N-Ukz9rQ Bu haber sitesinde yazıyor ayrıntılı bilgi.
almirmomy Bi ilksan var bi aile ve sosyal hizmetler bakanlığı doğum yardımı var hangisini başvuracağız