Prenses_im47 Kızlar bungün doktora gittim ve kese ve Bebek göründü ama kalp atışını göremedi tam bu gün 6 hafta 0 günlük siz ne zaman duydunuz acaba
Beyazem- Prenses_im47 bizde dün gittik ultrasona göre 5+3 dedi keseyi gördük bebeğinde yolk saç gördük 15 gün sonra kalp atışı için gel dedi
Zhdnl Prenses_im47 bir hafta 10 gün içinde gidin ben 6+4 te duydum ilk ama kuvvetli değildi 7+3 te gittiğimde çok net duyuldu acele etmeyin güçlü duyulmuyor derlerse canınız sıkılır
Kbraa_27 Prenses_im47 İnşallah görürsün canim ama keşke 1 hafta falan bekleseydin de daha garanti olsaydı