Selamünaleyküm kızlar kusura bakmayın 5.6 .7 .8 değerlendirdim 7 si yumurtlama günümdü takip etim akıntı geldi sağlıklı gebelik elde etmek istiyorum kimisi yazmış adet bitiminden sonra hemen başlasaydı die ama takvimin uygulamasını indirmiştim ordan takip etim ve yumurtlama 7 si gösteriyordu ve doğru çıktı sizce bu günler yeterli mi yoksa degerlendirmelimiyim 3 ay öncesi kürtaj oldum bu ay korunmayı bıraktım çok istediğimiz için sizce tutarmi bu günler çok heyecanlı ve çok duygusalim psikolojik olarak acaba kürtaj dan sonra ozür olabilirmi die benim korunmayi biraktim ay hemen hamile kalıyorum bjnda cok korkuyorum ya hamile kalamasam yasa basima ayni sey gelirse die kizlar lütfen dualariniza ihtiyacim var allahım a şükür 1 tane sağlıklı çocuğum var ama eşimde bende 2 cyi istiyoruz lütfen dua edin dualarınızı bekliyorum🥺