Ynnnn Kızlar ilk doğum olacak inşallah hastane de doğum dan sonra duş alma gibi durum oluyor mu bilgisi olan
Glhayat_54 Ynnnn wclerde duş yeri var ama alın derlermi yada alınması gerekiyormu bilmiyorum zaten 1-2 gün kalınacak hastanede duşa gerek yok bence. Ki Oda da tek başınada olmuyorsun başka kişilerde kalıyo odalar 2 kişilik.