Gamzekalkan İlk doğduğunda isimli tulum giydirmek mi yoksa ilk normal hastane çıkışı giydirip daha sonra mı tulumu giydirmek mantıklı acaba
ElifBD Gamzekalkan normal tuşum giydirmek daha mantıklı en azından pislenirse normal kıyafet pislenmiş olur isimli tulumu ertesi gün çekim yaparken giydirirsiniz ben öyle yapacağım 💐
gizzzy35 Gamzekalkan Cekim yapacaksanız eğer tabi ki daha sonra çekim esnasında giydirin. Doğumhane için farklı bir set alın kirlenebiliyor çünkü. Ben ilk oğlumda öyle yapmıştım
zynpknt Gamzekalkan isimli sette alt üst de var benim onu hemşireye verip tulumu sonradan giydirmeyi düşünüyorum
Mrscakir Gamzekalkan biz ilk normal hastane çıkış setini verdik hemşireye çünkü kan yada her hangi bir şey olabiliyor ve ilk anlarda çekim yapması biraz daha zor olabiliyor. Ertesi gün isimli takımları giydirip çekim yapmıştık öyle daha sağlıklı oluyor açıkcası