keyfimin-kahyasi-misin Sonnentala iki gün olmadı doğum yapalı doğan bebeklerin yüzde doksan beşi erkekti 🤣 iki üç tane kız bebek belki anca vardı
oykumens keyfimin-kahyasi-misin ay sen doğurdun mu bende senin postuna bakınıyordum. Uzun bir bekleyişin olmuştu en son. Tebrik ederim umarım güzel bir sürecin olmuştur. Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin.
mavideniz9696 Sonnentala son zamanlarda hiç kız bebek duymuyorum herkes erkek doğuruyor her yerden erkek bebek çıkıyor kız bebeklere kıtlık girmiş resmen 🥹 niye kimse niye kız doğuramıyor artık ya
Minikeller38 Sonnentala çevrem genelde kızı oldu yada kıza hamişlerr benimde daha belli olmadı beklemediyizz 🫶🏻
Minikeller38 Aden25 bende nasipse cuma günü öğrenecemm artık sabırsızım oğlum var kız bekliyoruz ama en önemlisi sağlıklı olması tabikide .