Sonnentala İlk önce şunu belirtmek istiyorum benim eşin hariç hic kimsem yok yani herseyi kendim hazırlamam gerekiyor şuan 23 haftalık oldum yeni tasindim o kadar çok işim var ki anlatsam bitmez üstelik içini kez anne baba oluyoruz evde birde bi bebegim var şimdi ikinci çocuğuk için hiç birsey almadım gerçekten hiç birsey cinsiyeti belli isminden tut çorabına kadar hiç birsey hazır değil ben şimdi ne zaman baslasam daha iki tanze çocuk için dolap lazim onlari almam gerekiyor sizce ben basliyim sizde durumlar ney
2Princess1Mom Sonnentala 25+3 haftalığım ikinci gebeliğim. Daha bir çorap bile almadım. 🤭 2. Kızım olacağı için önce elimdekileri kullanabilrceklerime göre ayırıp ona göre eksik listesi oluşturacağım. Daha sonra almaya başlayacağım.
Busraakay_26 Sonnentala farklı cinsiyette alın sonradan ağırlaşıyor insan ki bir de bir çocuğunuz daha varmış iyice zor olur erkenden dolabını hazırlayın derim
Sonnentala Ebrueren siz benden baya öndesiniz rabbim saglikla kavustursun insallah 🌺 Ben ne yapayım bilemedim
Ebrueren Sonnentala sıkıntı yapma yavaş yavaş halledersin herşey olur bende kıyafet konusunda üzülüyordum eksiği var vs diye ama halettim ki yinede aklımda acaba eksikmi diye düşünce var oğlumdanda giydirceğim kıyafetleri var ama benim gözüm sadece kızım için yeni aldıklarımı görüyor ama doğuncada alırım yavaş yavaş diyorum zaten hayat şartları zor öyle hemen alınmıyorda ikinci çocuk bide oğlumaada yazlık alışverişi yaptım sıkıntı yapma sende halledersin yeterki sağlıkla gelsinler 🩷🙏🏻
2Princess1Mom Sonnentala Evet sizin sıfırdanmış. Aslında hepsi maddiyata bakıyor. Para varsa bir çıktığınızla hepsini birden alabilirsiniz. Ama parça parça alacağım diyorsanız şimdiden başlayın derim.
rahatdur_evladim Sonnentala şu an başlamam gerekiyor bu gün şeytanın bacağını kırdım 😆 Trendyoldan ıslak mendil şampuan deterjan hurç pişik kremi aldım kaldı kıyafet onlarıda haftaya tamamlayacam insllah
asenat-63 Sonnentala bı yerden başla dolabı hallet kıyafet bez ıslak mendil diğer ihtiyaçlar daha haftamız var ama şimdi başlasanız anca yetiştirir siniz
MinikBrokoli Bence yavaş yavaş başlayın ağırlaşmadan, çünkü evde çocukta var , son aylarda öyle birden yapıp aradan çıkarmanız zor olur, bende aynı durumdayım bende erkenden başlayacağım çünkü ağrılar başladı 25. Haftadayız
Sonnentala MinikBrokoli valla içimdeki ses aynen öyle diyor tam emin olamadım şimdiye kadar herkes izin gibi söyledi bende haftaya başlıyım bari 🌻
Sonnentala 2Princess1Mom acikcasi parasıyla alakali değil galiba biraz yanlış anlattım açıkçası erken mi şimdi baslasam diye düşünüyorum
gizzzy35 Sonnentala 26 haftalık hamileyim ikinci oğlumu bekliyorum. Cinsiyet aynı olduğu için açıkçası rahat davranıyorum önümüzde ki ay isimli hastane çıkışı kapı süsü ve hediyelik falan alacağım. Elimde var olan kıyafetleri çıkarıp eksiklere bakacağım bu şekilde