Canımlar Hamileliğinizde bitki çayı içtiniz mi ?
bazı bitki çaylarının içilmesi anne ve bebekte zarar oluşturduğunu biliyorum.
Sizler hamileliğinizde hangi bitki çaylarını içtiniz?
zencefil, ıhlamur, papatya, rezene, Masum diye biliyorum ama? Tabi bilgilendirmeye açığım 🙏🏻