Gzmm yavaş yavaş başla derim, zaten oda takımı 15-20 günde geliyor, halısı perdesi seçeyim edeyim derken 1 hafta geçiyor. Kıyafetleri yıkayalım asalım ütüleyelim vs derken 3-4 gün geçiyor, eksikleri gördükçe alayım edeyim diyorsun zaman hızlı geçiyor yani ben odayı toplamda 1 buçuk ayda hazırladım ve odanın mobilya kokusu hala geçmedi.