Doğumunuz ne zaman planlı ise yani benim en son 26 sı olabilir diye konuşmuştuk doktorumla haftaya cuma son muaynem var bakalım dolmamıssa o gün 26 sı kesin olucak 2. Bebeğim bir oğlum var şimdi kızım oluyor heycanlıyım baya şimdilik doğum korkum yok olsun bitsin rahat ediyim en fazla 1 gün ağrı çekicem kafasındayım ilk doğumum gibi olursa ki inşallah öyle olur sizde durumlar nasıl 😂🩷🙏🏻