Kızlar merhaba
Bu ay ovülasyon takibi yaptım , jel kullandım ilişki esnasın da . Bat 17 Nisan ama benim en belirgin regl belirtim bat dan 8-9 gün önce gerginlik başlaması. Malesef bugün başladı sanırım oluşmadı gebelik. Süz de de böyle belirgin belirti yaşayıp gebe olduğunu öğrenen var mı acaba 🥲