Kızlar 38 haftalık oldum normal doğum için bekliyoruz. Çatı muayenesi geçen hafta oldum sancım vs yok gibi. Bebeğin hareketleri göbek deliğimin altına doğru kaydı sanki aşağı mı inmiş oluyor karnım? Sancı bide neye benzer regl ağrısı gibi bişeyler oluyor bide ishal olduğumuzdaki karın ağrısına benzer bişey oluyor