Laydyg dün Mehriban hanıma gittim iyiydi tatlı bi kadın. Temmuz ayı zam gelecekmiş fiyat değişecekmiş. Daha önce gittiğim hastane ultrasın 4d bunda öyle değil sadece o canımı sıktı ben bir şey göremiyorum yani kendisi görüyor. Hastane odaları çok dar ama işte normal de bir gün kalınır diye umursamamaya çalıştım. Biraz Sezeryan doğum destekleyen hastane diyorlar şuan 27 hafta ilerleyen zamanda anlarız