Merveee277
Devlete randevu aldm gittim kadin doguma durumu anlattim direk bana sorduklari hii siz gebelik takibini baska yerde mi yaptiriyosunuz bende evet dedim yinede laf olsun diye sordular bi kac sey hamileligimle ilgili ve elime bi kagit verip orada yazili numaradan randevu alabilcegimi soyledi doktor ama sira bulabileceginizi sanmiyorum dedi resmen bizim hastamiz degilsiniz gidin kendi takibinizi yaptirdiginiz hastanenize demek istedi kendi hastanemde olsa bu sey zaten gitmezdim oralara