Merhabalar benim adetim 17 gündür geçiyor 4 nisan da kan verdim hcg 62 çıktı 7 Nisan da tekrar verdim 182 çıktı. Bugün kadın doğuma gittim doktor bana hiç güzel bir artış değil dedi. Ultrasonla baktı şu an senin 6+4 olman lazım ama hiçbir şey görmüyorum sadece rahim duvarın kalınlaşmış dedi. Dış gebelik olabilir dedi. O kadar morelim bozuldu ki😢 Artış çok mu kötü bilginiz varsa yardımcı olur musunuz ?