Elifmehmetemin Kızlar bugün detaylı için perinatolojiden randevu buldum Güray Tuna adına bir doktora detaylı yapilmaktadir veya yapılmamaktadır yazmıyor detaylı ultrasona bakar dimi arıyorum açmıyor sekreterler de size sorayım dedim
GezenTavuk_2 Elifmehmetemin hiçbir fikrim yok canım bakarlar belki ama benden sana tavsiye o hastaneye bir daha asla gitme yani Çok iğrenç ve lanet bir hastane yani kadın doğumda sürekli aynı bir doktorda kalamıyorsun erkek doktora muayene alıyorsan içeride kadın kadın doktora alıyorsan muayene içeride erkek doktor çıkıyor yani bugünlük git ama sonrasında asla gitmeni önermem yani çok saçma bir hastane Daha doğrusu AVM