Slmcnmyeniben ay ben ilk hemen çıksın diye devlette randevu alıp beta baktırdım sabah gittim kan verdim yok sonuç çıkmıyor meraktan çatlıyorum tüp bebekti bi de testte yapmadım evde öğleden sonra 4 oldu hastaneye gittim tekrar oradan alayım bari diye baktım doktorların hepsi çıkmış bölümdeki sekreterden rica ettim bilgisayardan çıktı aldı verdi çok şükür pozitifti 🥰 insan merak ettikçe aksilik çıkıyor maalesef inşallah güzel sonuç alırsınız sizde