Sırf bu yüzden planlı sezaryen istedim doktorum da onayladı. Fıtık ileri düzeyse ve belini kilitliyorsa sorun olabilir demişti bazen çok kötü oluyor belim hatta ağrısı kalçama vuruyor yürüyemiyorum. 37. Haftadayım. Ben göze alamadım vajinal doğumu belim yüzünden.