Kubra001111 Kızlar uzanıp kalkınca vajina da ağrı ve batma hissediyorum niye oluyo acaba bide bebeği de tam aşağıda hareketlerini hissediyorum
Pinnar7 Ben de cuma günü 29 olacağım cumartesi randevumuz var doktorumla, sanki bebek çıkacakmış gibi hissediyorum bakalım ne diyecek doktor umarım erken doğum riski yoktur