Kalbimde Kızlar 7+4 den herkese merhaba hamileliğiniz nasıl geçiyor ne belirtileriniz var belirtileriniz başladımı daha doğrusu 😂
cakirbebek Kalbimde benimde 5 haftalık ara ara kasık ağrım oluyor bazen bulantı geliyor sonra geciyor
Emiisko Kalbimde bende kasik agirisi vok oluyo yorgunluk Bu sabah ta ilk kez midem bulaniyo Küsma felan olmadi da rahatsiz iste bi bulanti var
Emiisko Arasa 5 hafta 1 gun felan bende son adet tarihim 28 subat suan 5 hafta 3 gun hesapladigimda doktora 17 sinde randevudayim
DuruDefne_mommy Arasa a bende en son 26 şubat adet oldum şimdi 6 haftaligim geçen hafta en son perşembe kan verdim 4163 çıkmıştı bu perşembe de ilk kontolum var
Kalbimde Arasa maşallah 5 .yada 6 olabilir canım belki geç yumurtlama olmuştur doktor daha iyi bilgi verir
Fatmactn_6 Emiisko o en kötüsü 1 haftadır bende öyleyim boş boş bulanıyor bir şey yersem iyiyim ağızım boş durursa bulanma mide kazınması oluyor
Emiisko Kalbimde aynen benim ilk cocugum degil ama fazla heycanliyim doktor gunüm sanki hic yaklasmiyo 😃
Mihrimahinannesi Kalbimde halsizlik bitkinlik ara ara uyku hali oluyo. Bide mide bulantısı oluyo ara ara. İlk başlarda çok kasık ağrım çoktu çok şükür o geçti ha bide sürekli acıkıyorummm