Heisenberg ya o kadar çok şey duydum ki bebeğe olan zararı açısından yine de karar veremedim sonuçta karışımdaki doktor iyiyi kötüyü bilir diye yaptrdım ama işte aç karnına onu içerken çok kötü oldum gerçekten o yüzden sizde önyargı ile yaklaşmayın vurdumduymaz biri hiç değilim çünkü. Sekreter de kusarsanız geçersiz olacak deyince çok da zorlayamadım maalesef kendimi 🤷🏻♀️