Merhaba İlk gebeligimde acil serklaj yapilmisti ama tutmadı 3 hafta sonra bebegimi kaybettim. İkinci gebeligimde 12. Haftada önlem için yapıldı ve suan 37 haftadayimm. 26. Haftaya kadar aynı şeyleri yaşarsam diye moralim çok bozuktu ama çok şükür olmadi. Önlem alınacak moralinizi bozmayın saglikla kucaklarimiza alalım insallah bebeklerimizi 🙏🏻🩵