Getty Reglim 4 gün gecikti gebelik testi yaptım ama çıkmadı başına böyle bi şey gelip daha sonra pozitif çıkan var mı
-sumos- Getty benim 9 gün geçti üzerinden ve ara ara regl olucam diyorum ped bile koydum ama test negatif
acemiannne Şuan aynı durumdayım, 2 gün gecikti ama herhangi gelen giden yok sadece akıntı geliyor. Göğüs hassasiyeti ve bel ağrım var ama test yaptım sabah negatif
Getty -sumos- benim de öyle kasık ağrılarım ve şişkinliğim var adet olacak gibi oluyorum idrar testinde negatif çıktı
-sumos- Getty hadi bakalım hayırlısı olsun inşaAllah! Haberleşelim merak ettim en azından kan testi verdiğinde haber et canım benım yaşadığım ülkede kafana göre kan testi veremiyorsun yoksa çoktan vermiştim ben
-sumos- asli0101 evde testten yapmışmıydın? Yani çubukta mı çıkmadı onu anlamaya çalışıyorum. Ve kaç haftalık çıktı öğrendiğinizde
asli0101 -sumos- evdeki idrarda test yaptım 5. Gün çıkmadı gecikmenin 7. Günü idrarda çıktı 8. Gün kan verdim beta 975 çıktı 2 gün sonra hastaneye gittim ilk keseyi görmedi 2-3 gün sonra gittim kese göründe ve 4-5 haftalık felandı