2 nisanda kan vermiştim 4+2 idi. Acildeki doktor beta çok düşük diyerek moralimi bozmuştu. Dün kan verdim ertesi gün sonuç çıkar dediler günümü gün ettim sabahı zor ettim ve sonuç. Allahım şükürler olsun ki çok güzel bir şekilde artmış beta şu an 5 haftalık olmamıza rağmen. Ultrason çektirmeye gidicem bugün belki kalp atışı bile duyarız 🥰🥰🥰
