Kizim 7 aylik 4 ay hastanede kaldı doğduktan dolayı bu yüzden biberin ve meme reddediyor nsl besliyecegimi sastm sirjngayla ağzına dokuyorum ama artk o d bende bu durumdan rahatsızız basindan bu olaylar geçen varmj.nsl alistrabilirjm.biberona nsl edecek ağzına veriyorum 10 mlm anca içiyor içmek istemiyor gibi bsy.biberonu