yyssmmnn onu çalışamaza çevirmeniz lazım aldığınız hastanedeki birimden ben öyle yapmıştım benim çalıştığım kurum MEB farklı bir uygulama olduğunu sanmıyorum .ben doktorla görüştüm raporunu Sgk ya bildiren kişiye git onu çalışamazsın çevir demişti yani doktorluk bir iş olmadı fakat ben aynı haftada çalışır raporunu çalışmaza çevirdim.sonra da kuruma teslim ettim onlarda kendi sistemlerinde işlediler işgörmezlik raporunu