Beril16 ilk kızımda yapmadım. Hiç de uyumazdı canım evladım. Belki de güvende hissetmiyordu. Sanırım sadece ellerini yapmakta fayda vardı. Ben müslin de olsa her türlü örtüden ürküyorum. Kızım 4 yaşında hala uyku tulumu ile yatırırım. O yüzden kundağı da love to Dream tarzı kelebek bir kundak düşünüyorum. Muadil marka arayışındayım.