Gul1402 benim o ilk gebeliğimdi canım şehir hast gidiyordum doktor keseyi ilk gittiğimizde göstermişti haftaya gel dedi gittim vajinal USG bakıldı sonra kendi druma geri gittim hic net bir şey söyleyemedi bana, aradan zaman geçti ben şehir dışında şehir hast gittim doktor baktı direk olumsuz dedi, ertesi gün kanamam başladı ve düşürdüm canım bu arada düşükten 5 6 gün önce kabız oldum o kabızlıkla kahverengi kim geldi gün gün arttı en son kırmızı oldu ve düşük yaptım canım… Sata göre 10 haftalikti 5.5 de kalmış