28+4 deyim arkadaşlar 27 de başladı ödemim ve bir anda şiştim 10 günde 8 kilo aldım bir anda bu normal mi arkadaşlar böyle olan var mı aranızda tansiyonum ölçüyorum yüksek değil aksine düşük hep 10/5 9/6 öyle çıkıyor protein kaçağı yok idrar tahlili yaptırdım merak ediyorum başka bir nedeni olabilir mi