Brcukardag Merhaba kızlar oksapar kullanacağım da sürekli kullanma durumum var .özel klinikte muayene oluyorum bu iğneyi acaba nasıl yazdırdınız.
ozmerd Gul1402 merhaba bende 33 haftadayım ama bebek 2 hafta geriden geliyor kilosu az o sebeple yazdı doktor kullanmalı mıyım sizce daha önce düşüğüm vs olmadı kafam karıştı 1 tane iğne oldum ama devam etsem mi bilemedim