h_h_momss Ezel123 benimde ikiz,hep aynı gidiyorlardı bugun birine bir hafta geride dedi 27 haftalıkmış,şuan 28 haftalığım ,3 haftaya kadar fark normal kabul ediliyormuş, inşallah ilerde.fark kapanır
Ceren007 Merhaba benim ikinci hamileliğim ilkinde doktor hep dedi 1 hafta geriden geliyor bu kötü bir şey değil sadece minyon olacak 7 yeasnda gerçekten çiti pıtı bir kızım var. 40 haftaya kadar bekledm öyle erken geldiğini hiç duymadm geriden geliyor diye 40.hafta da sezeryana aldılar .
Ezel123 Ceren007 Bana 2 hafta önce gerilik devam ediyorsa 37 38 de alırız dendi 10 gün ilerlemiş bir hafta geri şuan alirlarmi bilmiyorum
Ezel123 History5 hayır 34.haftada farkettiler 1 hafta 10 gündü bir hafta olmuş iki hafta sonraki kontrolde