heyecanlibekleyis_ merhaba, benim 15. Haftada sağ kasığımda başladı o ağrı bazen yürürken bacağım titriyordu bacağımı tam açıp bağdaş bile kuramıyordum ağrı giriyordu durduk yerde dediğiniz gibi, doktorumda normal büyüyor dedi magnezyum verdi pek düzenli kullanmadım ama şuan 18+4teyim baya azaldı yorulmadığıö sürece pek olmuyor, sizinde öyle olur umarım🙏🏻