Nalan_6552 Sdnrymnklc Bn 17 18 haftalarda bebek mi yoksa gaz hareketimi emin değildim bir iki defa hissettim sonra 22 olunca yavaş yavaş hissetmeye başladım şuan 27+1 bazen hissediyorum bazen hissedemiyorum sizin ki daha çok erken bnce
Femay Sdnrymnklc gaz hareketleridir bebek çok küçük daha hissettirmez canım ben 18-20.haftalarda hissetmeye başlamıştım
Devran 18 de hissettim ben 21+2 yim daha fazla hissediyorum tekme olarak değil ama bunlar seyirme gibi bide hareket ettikçe idrarda artışlar başlıyor aşaya baskı olduğu için
Hamissannee88 Sdnrymnklc çok erken daha bende 22-23 haftamda hissetniştim en net hissettiğim zamanlar 6 aydı o zaman farkediyorsun hamile oldugunu telaş etme