Tecrübeli anneler ilk gebeliğim dün yani pazartesi günü doktora gittim çatı muayenesi yapıldı nişan atılmış 1 cm açıklık varmış ama nst de hiç sancım yoktu. Eve geldim akşam üzeri nokta nokta kahverengi lekeler geldi saat ilerledikçe arttı şimdi baktım 2 parmak kadar kahverengi leke gelmiş kan mı ne yapmam gerekiyor doktora gideyim mi ağrım sancım yok ama