Premses001 Annelerım merhaba 3 aylık bebegım var 2 gündür aralıklarla sık sık olmamakla beraber kakası yeşil geliyor korkmalı mıyım? Safra mı çıkarıyor, sütü de yeterınce veriyorum doyuyor yani anlamadım niye böyle oldu
Kbra1012 Premses001 anne sütüyle besleniyorsa ön sütü fazla aldığı için ön arka süt dengesizliğinden oluyor yeşil kaka normal
Fatmaacylnn Premses001 internette yeşil kaka sütü fazla içtiğinde olur diyor ama annemler üşütünce yeşil oluyor diyor hangisi doğrudur bilemeidm ama korkulacak bişey değil uzun sürerse bi doktora götürürsünüz💕
Premses001 Kbra1012 ön sütle arka sütü karışık verıyorum ayırmıyorum sağıp beslıyorum olabılır doğru dıyorsunuz