Sütüm tazyikli geliyor bebeğimde çoğu zaman tolere edemiyor hızlı yorulup uyuyor.bir sonraki beslenme saatine kadar ds benim göğüsler taş gibi sertleşiyor sızlıyor 😭 sağımı bıraktım sütüm iyice artmasın diye mochi aldım onun vakumuyla önden boşaltmaya çalışıyorum.Manuel pompa alsam o da sütü arttırır mı?