Buse4161
Evet o kadar da zorlamıyor . Endişelenmeyin.
Hareketsiz kalmamakta lazım , hafif tempo yürüyüşler yapmak, Uyurken bacak arasına yastık alıp doğru pozisyonda uyumak , bol su tüketmek.
Bir de ben hamile pilatesi yaptım 20 haftadan doğuma kadar ilk gebelikte böylelikle sıkıntı çıkarmadı 2. De de bunlara dikkat edeceğim size de tavsiye ederim