Elloss Şöyle düşün canım, ne olucaksa, ne olursa olsun senin ve bebeklerin için en hayırlısı olucak. Seni anlıyorum korkunu ve kaygını anlayabiliyorum ama bunun sana şuan bir faydası yok ve elinden gelen, süreci değiştirebilecek hiç bir şey yok. Eğer Rabbim sana onları bağışlayacaksa, yaşayacak ömürleri varsa her halukarda tutunur yaşarlar. Ben 35 haftalık doğum yaptım hastaydı bebeğim 23 gün küvöz sürecinden sonra kaybettim. Hayat sen nefes aldıkça devam ediyor. Sakın korkma..