6 haftalık hamileyim bir kaç gün önce öğrendim bu günde ilk kontrol için doktora gittim keseyi gördüm 15 gün sonrası için gün verdi kalp atışlarını dinlemek için gittiğim hastane devlet hastanesi eşimde kalp atışlarını duymak istiyor bunun için eşimi benimle birlikte içeri almazlar değil mi peki video çekmeme izin verirler mi